سلام به همه

من یه دخترم که 21 سال و 4 ماهم هست، در خانواده ی مذهبی بزرگ شدم که به شدت روی روابط دختر و پسر حساس هستن حتی پدرم در حد سوال پرسیدن از همکلاسی پسر هم مشکل دارن، مادرم مشکلی ندارن امّا به خاطر نظر پدرم ایشون هم سخت می گیرن. و برادری دارم که 26 سالشه به شدت ریزبین و حساسه که حتی کلا از بچگی یه حس حسادتی هم به من داشته و تا الآن چند بار سعی کرده مچ منو بگیره از 13 14 سالگی تا الآن در حالی که من  اصلا تا 19 سالگیم با هیچ پسری حتی حرفم نمی زدم و خودم علاقه ای نداشتم. ولی این رفتار ها و چک کردن های یواشکیش آزارم می داد.

خلاصه الآن 2 سال هست که عاشق شدم و 1 سال و نیمه که وارد رابطه عاطفی شدیم از لحاظ اعتقادی و مذهبی دقیقا مثل هم هستیم و این هم بگم که هم سن هستیم،

ولی از لحاظ مالی خب تقریبا تفاوت زیادی داریم و وضع مالی شون از ما پایین تر هست با توجه به اینکه در کودکی پدرشون رو از دست دادن پشتیبان خیلی محکمی هم ندارن، برای همین به این زودی ها امکان اینکه بیان خواستگاری رو ندارن. من می خواستم ببینم نظر شما چیه من باید چه کار کنم؟ نمی تونیم یا هم قطع ارتباط کنیم تا 3 4 سال دیگه.. از طرفی هم این قدر خانواده م سختگیر هستن من واقعاً هر روز استرس دارم نکنه یه جوری متوجه ارتباط ما بشن، و واقعاً دارم اذیت میشم

الآن که به خاطر شرایط کرونا همه ی فعالیت های خارج منزل کنسل شده و بیرون رفتنم حتی با دوستان خودم که خانواده می‌شناسن ام خیلی خیلی سخت شده و به سختی با کلی داستان باید اجازه ش رو بگیرم، دیگه ایشون هم بخوام ببینم یه استرس فضایی می گیرم که اصلا نمی دونم باید چه کار کنم؟

به نظر شما این 3 4 سال تا ایشون شرایطش بهتر شه بتونن بیان رو چه جوری باید بگذرونیم؟، چون الآن مطمئنم پدر مادرم حتی نمی‌ذارن بیان اگه شرایط الآنش رو بگم از سن گرفته تا شرایط مالی و غیره. ممنون میشم کمکم کنید. 


مرتبط با اولین جلسه خواستگاری یا قرار آشنایی:

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

کسب شناخت از دختر در اولین جلسه خواستگاری

برای شناخت ، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

خواستگاری راهی درست برای شناخت

نوع پوشش دخترها و شناخت ذائقه پسرهای دم بخت

در جامعه ما آقایون و خانم ها شناخت ناقصی از هم دارند

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی ؟

شیوه ی برگزاری جلسه اول خواستگاری

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

خانم ها در جلسه اول خواستگاری به چه چیزهایی توجه می کنن؟

در جلسه اول خواستگاری آقایون به چه چیزهایی توجه میکنند ؟

برگزاری جلسه اول خواستگاری در بیرون از خونه دختر

اگر خواستگاری در جلسه اول به دلتون نشینه، بازم ادامه میدید؟

بعد از جلسه اول خواستگاری چطور بگیم که مایل به ادامه هستیم ؟

در جلسه اول آشنایی چطور میشه سنگین، منطقی و با احساس بود ؟

رفتار پسر در جلسه اول خواستگاری چطور باید باشه ؟

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

شرح واکنش های مراحل اول آشنایی برای ازدواج

در جلسه آشنایی بین پدرم و خواستگارم بحث شد

در جلسات آشنایی ازدواج خودِ واقعی مون رو معرفی کنیم

مدیریت اولین قرار آشنایی برای ازدواج

تجربه اولین خواستگاری !!!

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

در خواستگاری چطوری باشیم که خوب دیده بشیم؟!

رفتار پدر و مادر دختر توی خواستکاری باید چه طور باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)