سلام

من دانشجو معلم هستم ( 21 سالمه ) ، از شانس بد من از طریف اینترنت به یک دختر که اونم دانشجو معلم هست علاقه مند شدم، البته نه اینکه عاشق و... .


علاقه مند شدم  که بیشتر بشناسمشون و فکر میکنم به همون چیزی که از یک همسر در نظر دارم تو ایشون هم هست ( البته این یک حسه ) 

من مطرح کردم ایشون هم گفتن که اگه قصد  شناخت منو دارین باید  بصورت رسمی اقدام کنید . از حرفشون خوشحال شدم چون خودم هم علاقه ی به داشتن رابطه های پنهان بخصوص تو نت ندارم.

من قصد دارم برم خواستگاری، ولی مشکلی دارم اونم اینکه برادرم تازه عقد کرده و از اونجای که رو پای خودم بزرگ شدم، البته پدرم هم تو تگناها کمکم می کرد.

متاسفانه تو خانواده فقط من به این شکل بزرگ شدم و برادر بزرگم که تازه عقد کرده بود کلا  پدر رو از نظر مالی خالی کرد.

الان من هم هیچ پس اندازی ندارم ( فکر همه چیز رو میکردم جز ازدواج )

اصلا روم نمیشه از پدرم هم چیزی بخوام، چون واقعا چیزی دیگه نداره، تا خودشو پیدا کنه یک سالی طول میکشه.

حالا من موندم.

واسه خواستگاری و مراسم ها هم ، کم کمش حداقل پولی نیازه.

حالا خانواده دختر رو بی خیال، خانواده خودم میگن تا حداقل هزینه اولیه نباشه که هزینه مراسم و حلقه و ... نباشه، خواستگاری بی خواستگاری.

از طرفی می ترسم دختره بره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)