سلام

من پدرم کارمند بازنشسته یکی از بانک های دولتی هستش .... من الان 20 سالم هست و شاغل هم نیستم ( پسرم ) .... بابام می خواد برام یه دسته چک بگیره. فرم آورد و پر کردیم و همه ی مدارک لازم فراهم هستش.....

البته طبق قانون به افراد شاغل با شرایط خاص دسته چک می دهند... یکی از اقواممون یک تولیدی داره که توی فرم نوشتیم اونجا کار می کنم ( الکی ) یه فیش حقوقی هم برام زدن .... البته دیگه به هیچ کس دسته چک نمی دن ... بخاطر آمار بالای چک های برگشتی ....

ولی بابام چون آشنا داره می تونه برام بگیره .... البته کارم یه جور پارتی بازیه ولی فکر نمی کنم گناهی داشته باشه... چون حق کسی رو که نمی خورم .... یعنی اینجوری نیست که محدودیت در صدور دسته چک باشه و مثلا بگن در عرض سال 100 تا صادر می کنیم و من با پارتی بازی بخوام جای یه نفر دیگه رو بگیرم .... اینجوری نیست... چون مردم همه چک بی محل می کشن بانک ها خیلی در این زمینه سختگیر شدن و واقعا دیگه به هیچ کس دسته چک نمیدن ... من مشکلم سر چیز دیگه ایی هستش .

اینکه من دارم به بانک دروغ میگم که شاغل هستم .... من که شاعل نیستم ولی  دروغ می گم که شاغلم.... مشکلم اینجاست...

به خودم می گم که نه دروغ نیست چون به هر حال چند سال دیگه که شاغل میشم که ... خب در آینده شاید بهش نیاز داشته باشم ... ولی بابام الان می تونه راحت برام بگیره ..... در آینده چند سال بعد معلوم نیست که بابام بتونه دوباره برام بگیره یا نه .... ولی باز فکرم آروم نمیشه ....

ببینید من آدم زیاد راستگویی هم نیستما ... ولی نمی دونم چرا این یه مورد اینقدر برام مهم شده .. بنظرتون اگه برم دسته چک رو بگیرم خدا ناراحت میشه و من گناه می کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)