چه تضمینی هست وقتی اول ازدواج آقا پسر با ایمان و با اخلاقه ولی بعد 10 سال زندگی مشترک عوض بشه حتی اعتقادات خودش رو فراموش کنه.

مثال عینی شوهر خواهر من!

در اول ازدواج و آشنایی پسر خوب خانواده خوب و عالی، خانوادش هنوز هم خوبن ولی الان 10 سال از ازدواجش با خواهرم میگذره و تو این یکی دو سال اخیر از این رو به اون شده!

بگو بخند های نامتعارف با دخترای جلف و توجیه کردن اینکه من راحتتتتتم قبلا هم اینطوری بودم در حالیکه اول ازدواج اینطوری نبود .

ترک نماز..... در حالیکه سالهای اول ازدواج اینطوری نبود

عوض شدن پوشش ...... مردی که 40 ساله میشه انتظار میره مثل مرد 40 ساله بپوشه نه مثل پسر 22 ساله توجیهش اینه من جوونی نکردم الان میخوام زندگی کنم. انگار تو حبس بوده در حالیکه خواهر من حتی سرکار نرفته که همیشه به شوهر و دو تا بچه هاش برسه

بی توجهی به پس انداز و حیف و میل کردن پول !

از 24 ساعت میتونم بگم 12 ساعت کامل وایبر و ترم افزای چت ..... بارها دیدم یه سری پیام ها رو پاک میکنه ولی به خواهرم میگه برو بخون به من شک نداشته باش ..... روی موبایلش پسورد تصویری گذاشته که کسی نتونه  باز کنه حتی همسرش دلیلش اینه که بچه ها باهاش بازی نکنن ..... در حالیکه چند سال پیش موبایلش یه گوشه افتاده بود الان موبایل بهش وصله.....

این اواخر شک کردن به وجود خدا! بحث های مسخره فلسفی که واقعا در سن ایشون نیست!

چند بار جلوی من گفته میخوام برم با دختر همکلاسیم دوست بشم! مثلا شوخی ... ولی من حتی از این شوخیش بدم میاد از راحتی بیش از اندازه دامادمون با دخترای جلف فامیل بدم میاد چیکار باید بکنم؟

من اون پست خانمی که شوهرش صیغه کرده رو خوندم و خیلی نگران خواهرم شدم!

چرا بعضی از ادما اینقدر تغییر دارن من که مجردم واسه همین چیزها دوست ندارم ازدواج کنم کی به منه دختر تضمین میده تا 10 ساله اینده حداقل 80 درصد اعتقاداتش سر جاش باشه؟ کییییی......؟من چطور اعتماد کنم؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)