من یه خواستگار دارم از هر جهت خیلی برازنده است ولی خب خانواده ایشون خیلی خیلی مذهبین و ما از این لحاظ خیلی معمولی هستیم، اینم بگم که به نظر میاد خودش هم غیرتی باشه، مثلا حتی دوست نداره من یه تار موم هم پیدا باشه.

دیروز فهمیدم که حتی عروسیاشون هم مولودی و اینا میخونن و خبری از ارکست و اینا نیست، الان من موندم و یه دو راهی بزرگ واقعا نمیدونم باید چه جوابی بهش بدم، از یه طرف می بینم عاشقونه دوسم داره از یه طرفم میترسم تو زندگی دچار مشکل شیم...

بنظرتون چیکار کنم بچه ها؟! دوست دارم بدور از حاشیه همتون نظر بدین، مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)