سلام دوستان خدا قوت

مرسی که واسم وقت مبزارید و کمکم میکنید

الان که دارم این نوشته رو میزارم واقعا به تنگ اومدم از دست خودم! کارایی کردم که میدونم اشتباه بودن و الان هم تصمیم گیری رو برام سخت کردن...

اول از خودم بگم دخترم  21 سالمه دانشجوی دانشگاه تربیت معلمم .

چند ماه پیش با یکی یه ارتباطیو شروع کردم .نمیدونم یه جور نیاز عاطفی داشتم که باعث شد تن به دوستی بدم!! اولش همه چی خوب بود ولی الان دارم سرد میشم ازش!حالا دلیلشو میگم

خیلی دوسم داره میفهمم ولی من...

حالا شرایط این آقا : ایشونم دانشجوی تربیت معلمن چند ماهی ازم بزرگترن و 1 سال دیگه درسشون تموم میشه

 دلیل اینکه از رابطه با ایشون سرد شدم وجود یه فردیه که احتمالا تا چند هفته دیگه میاد خواستگاریم( بی خود نمیگما قبلا مامانش گفته بود)

شرایط این دومیه خییییلی عالیه از قیافه و پول بگیر تا اخلاق و رفتار کلا همه دخترهای دوروبرش عاشقشن!

یه لحظه خودتونو بزارید جای من؟ با یکی که شرایط ازدواج داره ازدواج میکنید یا منتظر میشید کسی که دوستون داره 2 ساااال دیگه بیاد خواستگاری؟

آهان یه چیز دیگم اینکه اگه دوستم الان بیاد خواستگاری با اینکه چیزی نداره ولی قبول میکنم ولی خجالت میکشم بگم بیاد خواستگاری!!

چیکار کنم حالا پاش بمونم یا با یکی دیگه ازدواج کنم؟ اگه با یکی دیگه ازدواج کنم با عذاب وجدانم چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)