سلام علیکم

من پسری هستم 19 ساله با اندامی متوسط (تو پر ) و قدی متوسط ( 175 ) پوستمم سبزه روشنه ؛ ریش هم کامل میذارم ... این مشخصات ظاهری .

من به شدت هیئتی هستم و بعضی اوقات گوشه صورتم زخم و زیلی شدست ( جای لطمه ) سرمم یه کوچولو کچل شده بخاطر زخمای قمه زنی ...

طلبه بودم ولی بخاطر مسایلی انصراف دادم و الان هم سره کار میرم.

سوالم از خانم ها اینه آیا حاضرید با یه شخصی که اینطوری سر و بدنش جریحه داره و جای قمه و لطمه است ازدواج کنید؟؟؟

همه چی هم دارم بخدا هم خونه هم کار هم ماشین...

ممنون میشم جواب بدین

یا مرتضی علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)