سلام

پسری 25 ساله هستم . مشکل من لاغری پیش از حد منه . قدم 174 و وزنم 46 کیلو . تقریبا 10 ساله وزنم زیاد نمیشه . دو بار چکاپ کامل دادم ولی سالمم مشکل غدد و ... ندارم. من اصلا مشکل اشتها ندارم و خیلی زیاد غذا میخورم بد غذا هم نیستم. اهل ورزش کردن هم هستم. مدت 1.5 سالم باشگاه بدن سازی رفتم ولی انگار نه انگار. پیش 2 تا دکتر تغذیه معروفم هم رفتم ولی در حالی دو برابر مقدار نیازم کالری دریافت میکردم باز هم تغییری نمیکردم ( البته موجبات حیرت دکتر رو هم در پی داشتم ). انواع روش های علمی و غیر علمی رو هم به کار بردم ولی انگار نه انگار.

بیماری خاصی ندارم برای مشکلم به متخصص های قسمت های مختلف رجوع کردم .مشکل ژنتیکی هم فکر نکنم داشته باشم برادر و خواهرهام و بقیه اقوام نرمال هستن. مشکل من تمسخر حالا به شوخی یا جدی حتی از طرف خانواده است. کلا فکر نکنم هیچ کسی به پسر 46 کیلویی به چشم یک مرد نگاه کنه تازه صورت بچه گانه ای هم دارم انگار 17 سالمه!!! . البته اینم بگم به سختی مریض میشم اخرین باری که سرماخوردم یادم نمیاد. البته ارشد دارم و شاغلم . و 6 ماهه دیگه باید برم سربازی . دوستام به شوخی میگن تو سربازی تموم نشی!!! البته اینو بگم ادم ضعیفی نیستم و تقریبا مثل بقیه پسرا میتونم کارهای سنگین انجام بدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)