سلام  من یه دخترم

من دانشجو هم هستم

دارم درس میخونم . یه رشته ای که آیندش کار حتما گیر میاد . میتونم حتی معلم بشم در موسسات آزاد. اما چیزی که هست

اینه که من نمیخوام بعدش کار کنم .

میخوام خونه دار بشم .میخوام وقتی ازدواج کردم فقط به خونه زندگیم برسم .خوش باشم بچه دار بشم. پر انرژی باشم

اما از یه طرف باز یه حسی دارم که فکر میکنم اینطوری از جامعه عقب میمونم

نمیدونم چیکار کنم؟

اگه دوستام همه یه کاره ای تو جامعه بشن .. اونطوری حس میکنم اطرافیانم رو سرشکسته میکنم

شما بگید من چی کار کنم؟

از الان تکلیف مشخص نیست 

چی بگم به خاستگارام؟؟ بگم من در آینده کار میکنم یا نمیخوام کار کنم....؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)