سلام

تو هر رابطه ی جنسی حداقل دو نفر هستن . یه نفر مرد و نفر دیگه زن (دختر و پسر). هر دو طرف با رضایت خودشون تن به این رابطه میدن. براشون لذتبخش هم هست که این کار رو میکنن، چون آدم عاقل اگه این کار براش لذت نداشت انجامش نمیداد. پس برای هر دو نفر لذت داره.

حالا سوالی که مطرحه اینه:

چرا دخترا میان میگن که پسره منو گول زد ؟ من عاشقش بودم و ... . مگه دختر عقل نداره که همچین درخواستی رو قبول میکنه؟ یعنی امکان نداره پیشنهاد این رابطه از طرف دختر باشه؟ یعنی تا حالا هیچ دختری یه پسر رو گول نزده ؟

من اصلا گول زدن و گول خوردن رو قبول ندارم. چون یه رابطه دو طرفس. همون قدر که پسر از این کار کثیف لذت میبره دختر هم لذت میبره و با اراده خودش انجام میده و کاملا اختیاریه.

نتیجه ای که میخوام از این قسمت بگیرم اینه که دو طرف مقصرن و نباید بگیم که پسرا مقصرن و دخترا گول میخورن. بر فرض محال اگه اینطور هم باشه که اصلا و ابدا نیست هیچ فرقی نداره.

چون یه بخش جامعه که خراب و فاسد شده و این ویژگی خودش رو به بقیه منتقل میکنه. اون نامردا فردا قراره پدر یا مادر بشن و خواه ناخواه رو زندگی خودشون و بچشون اثر میزارن.

حالا با وجود اینکه دو طرف با رضایت میرن این کار کثیف رو میکنن چه دلیلی داره که یه سریا میان میگن که تو جلسات خواستگاری که طرف مقابل ازت سوال میکنه که تا حالا با کسی بودی و ... بگو نه؟ توبه کردی و نیازی به گفتن نیست! گفتنش ترویج گناهه!

صحبت یه عمر زندگیه. اگه قراره دروغ گفته شه فرق آدمی که پاک بوده با اون آدمی که پاک نبوده چیه؟

نمیخوای جنس بخری که بگی اگه خوب نبود دور میندازمش. با این استدلال برای مثال یه نفر میره یه جنس بد تولید میکنه و اونا به مردم میندازه و کلی ادم به خاطر این موضوع جونشون رو از دست میدن و بعد طرف میگه من توبه میکنم.

یا یه نفر میره یکی رو میکشه و بعد صداش رو در نمیاره و میگه که توبه کردم و خدا منو بخشیده. خواهشا از طرف خدا هم نبخشید. دروغگویی تو زمینه رابطه جنسی رو من یه نفر بدتر از کشتن یه آدم میدونم.

گذشته هر آدم تو ساختن آیندش مهمه و منی که پاک بودم دلم نمیخواد با کسی ازدواج کنم که حتی با یه جنس مخالف دست نداده باشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)