سلام

یه سوال دارم خواهش میکنم نظر و جواب بدید بد و بیراه هم نگید.

من یه پسر 19 ساله مجرد هستم به هیچ وجه هم دروغ نمیگم ولی واقعا تا حالا با این که بار ها موقعیتش برام جور شده ولی هیچ دوست دختری نداشتم چون میدونم اگه فردا همسری پاک و نجیب انشاالله نصیبم شد واقعا از دختر بازی گذشته عذاب وجدان خواهم گرفت متاسفاته سه سالی رو خودارضایی داشتم ولی نمیدونم جدیدا چه طور شده که خیلی خوب میتونم کنترلش کنم! (خدا رو شکر)، ورزش منظم هم دارم (سه روز در هفته هربار 30 دقیقه سنگین) ، عضو هیچ یک از شبکه های اجتماعی و دوست یابی نیستم ، وضعیت مالی خانوادم اوکی هستش، درسم خیلی خوبه سمپاد میخوندم ( الانم پشت کنکوریم انشاالله برای پزشکی ) ، با وجود داشتن ماهواره در گذشته اصلا نگاه نمی کردم (ولی الان دیگه به خاطر اصرار من جمعش کردیم) .

فقط تنها موردی که عذابم میده اینه که: .... خیلی عذر میخوام .... شبا موقع احتلام یا اصلا هیچی یادم نمیاد و صبح میفهمم چه خبره! ... یا این که ... خیلی ببخشید ... ناموس خوانوادگی ام رو خواب میبینم البته نه به صورت دخول کامل ولی به هر حال ...

پسرا میفهمن من چه عذابی میکشم!!! پسرای گرمی که دارن ترک میکنن همه امیدشون به احتلامه حالا فرض کنید اونم این جوری از آب در بیاد!

البته این قضیه کمی قدیمیه ولی الان من یه جایی رو پیدا کردم که بپرسم خواهش میکنم التماس میکنم هر چه زودتر این پست گذاشته بشه و همه زن و مرد و متاهل و مجرد جواب بدید.

به این داداش کوچیکتون کمک کنید. شاید برخی دیگه هم این طور باشن شایدم خدا میخواد منو تنبیه ام کنه. التماس دعا. با تشکر از همه شما داداشا و آبجی های بزرگم.

باتشکر. ازهمه شما عزیزان.


مرتبط:

اغلب خواب همجنسم رو می بینم و محتلم میشم

چرا مثل سابق محتلم نمیشم ؟

محتلم نشدن در 18 سالگی بدون انجام خودارضایی

تجربیات شما در مورد دعای محتلم نشدن

روش شستن آثار به جا مانده از احتلام

در هر بار احتلام چقدر منی خارج میشه ؟

احتلام در خواب چیه ؟

احتلام در خانم ها

چند سوال در مورد احتلام آقایان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)