سلام

دختر 24 ساله و دارای لیسانس یه رشته خوب از یکی از دانشگاه های دولتی خوب دارم

قدم 174 هستش و در شهری زندگی میکنم که کسی ما رو نمیشناسه و پسرای این شهر 90 درصد قد کوتاه هستن به خاطر این دو مورد خواستگار ندارم .

حتی روضه و از این جور مجالس هم رفتم که اصلا فایده ای هم نداشت از نظر ظاهری هم معمولیم الان همه ی دوستام ازدواج کردن با آدمایی که خیلی از خودشون بهترن .

میدونم نباید خودمو با کسی مقایسه کنم ولی به نظرتون حق ندارم کسی بیاد خواستگاریم که حداقل یکم شرایطش نزدیک من باشه ؟ خواستگارام تعدادشون خیلی کمه سالی 2 تا که اونا هم بیکارن و دیپلمه یا لیسانس از دانشگاه.... افتضاح که مطمئنن واسه پیدا کردن کار نمیشه روش حساب کرد اینو هم بگم ما از لحاظ مالی در سطح خیلی خوبی هستیم .

من الان نیاز به ازدواج دارم ولی خدا توجهی نمیکنه 

راستی از من گذشته چرا خیلی از حرفا تو اسلام داره کم کم بیخودی میشه با گذشت زمان!

مثلا ثواب نماز فرد متاهل بیشتره ! مزخرفه شاید کسی شرایط ازوداج مثل من براش پیش نیاد یا حتی کسایی رو سراغ دارم  که 50 30 40 ساله هستن و ازدواج نکردن .

تکلیف اینا چیه ؟ خدا باید کجا جاشون بده کنار افراد متاهل تو بهشت؟ یا یه جای بهتر از اون.

مگه خدا نگفته برای هر کس جفتی آفریدم پس اگه اینطوره جفت بعضیا که 50 سالشونه کجاست؟؟؟

یعنی خدا دروغ گفته ؟؟؟ مگه میشه چنین چیزی ؟ این خانم 50 ساله اصلا خواستگار نداشته .

اگه اینجوریه خدا نمیتونه واسه کسی کاری بکنه .درست نمیگم؟؟ مامانم کلا آدم معتقدیه وقتی میگم دوستام همه ازدواج کردن با آدمای خیلی بهتر از خودشون میگه شانسشون بوده . نه یکی نه دو تا 15 نفرشون حداقل با چنین آدمایی ازدواج کردن . خب حالا همه مشکل ازدواج دارن.

به نظرتون آیا میتونیم با کلمه ی توکل بر خدا ازدواج کنیم ؟؟؟ خیلیا توکل کردن ولی مجرد ازین دنیا رفتن . روضه و دیده شدن و اینا هم گفتم که به هیچ دردی  نخورد .

ناگفته نماند اون دوستایی که ازدواج کردن اصلا دل پاک نبودن  ولی چجوری ازدواج کردن؟؟

من کلی بدشانسی تو زندگی آوردم که بخوام بگم باید چند روز فقط بنویسم .  یعنی الان هیچ چیزی ندارم که بخوام بگم اگه خواستگار ندارم به درک عوضش اینو دارم .

سالم بودن و ...   اینا رو که اکثریت مردم دارن خودمو نمیذارم جای کور مادرزاد و ....

حالا بگید به چه امیدی زندگی کنم؟

دیدن خدا ؟؟

خدایی که محل بعضی بنده هاش نمیذاره

خود شما باشین با کسی دوستی میکنین که محلتون نذاره؟

خواهشا اسم کلمه آزمایش توسط خدا رو نیارین که ازین کلمه متنفرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)