سلام

دختری هسم ١9 ساله خوشگلم اندامم خیلی خوب بود ولی تازگیا چاق شدم ولى هنوزم خوش اندامم 4 ساله با ١ پسر 27 ساله در ارتباطم .  البته از همون اولم خواستگارى کرده مامانمم خبر داره قراره 6 ماه بعد با هم ازدواج کنیم یعنى بعد از کنکور من .

نامزدم وضع مالیش خیلى خوب شده ماشین شیک سوار میشه منم دارم دیوونه میشم همش فکر میکنم این 6 ماه اخرى از دستش میدم .

میترسم عاشق یکى دیگه بشه منو ول کنه می ترسم یه دختر خیلى خوشگل بخاطر وضع مالیش و ماشینشو یا خودش بهش پا بده اونم بره باهاش و منو ول کنه.

چکار کنم دارم دیوونه میشم اعتماد به نفسم صفره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)