سلام

من ۴ ماه که عقد کردم , و در طول این ۴ ماه همسرم تمام خرج منو میده از لباس و پول توجیبی بگیرید تا حتی خرج دانشگامو پول شهریه رو .

البته پدر همسرم این طور خواسته وگرنه شوهرم دانشجویه و درآمدی نداره خدا رو شکر وضع مالیشون خیلی خوبه ما هم یه درجه شاید پایینتر از اونا از نظر مالی باشیم ولی در کل من توی خونه بابام مرفه زندگی می کنم و نیازی نیست که پدرشوهرم خرج منم بکشه ولی چون شوهرم تک فرزنده  پدر شوهرم می گه تو هم بچه منی و واسه پسرم خرج نکنم پس چی کار کنم؟

شاید الان که دارید این متنو می خونید بگید که خوش به حالم چون از گوشه کنار می شنوم که همش می گن عجب شانسی آوردی ولی خب من واقعأ خجالت می کشم چند بار به شوهرم گفتم که دوست ندارم توی دوران عقد خرجمو بدی ولی بازم این کارو می کنه حتی مادرمم بهش و به خونوادش می گن که زشته شرمنده شدیم ولی بازم قبول نمی کنن خیلی مهربونن .

خواهشأ بهم بگین چی کار کنم که دیگه واسم خرج نکن آخه من خودم تواناییشو دارم واقعأ خجالت می کشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)