سلام 

من یه دختر 18 19 ساله ام. من یه سوال از شما دارم؛

آیا به نظر شما همیشه خوبه که جواب کارهای زشت و بد دیگران رو با خوبی جواب بدیم؟ خیلی ها هستن که فک می کنی دیگه عوض شدن دیگه بلدن جواب خوبی رو با ج** که ندن، ولی خدا شاهده آدمی که ذاتش خوب نباشه هیچ وقت درست نمی شه، شاید تظاهر به خوب بودن کنه ولی ذاتش یه چیزه دیگه ست. 

من همیشه از خوبی به بقیه پشیمون شدم ، از بس منو ساده فرض کردن در حالی که من بهشون خوبی کردم روی خوشم رو نشون شون دادم، می تونستم جوری باشم که نتونن بگن بالای چشت ابروست.به خدا از نظر من آدمی که بدی رو با خوبی جواب بده همیشه تا دنیا دنیاست از بقیه عقب می مونه.کاری به اون دنیا ندارم. 

ما هر چی می کشیم از دلمونه. فکر می کنیم چون من بهش خوبی کردم باید اون هم بهم خوبی کنه، به هیچ وجه این جوری نیست.مثل اینه که بگیم چون من گرگ رو نمی خورم اون هم منو نمی خوره .این ها عقیده ی من بود ولی شما هم نظر خودتون رو بگین که "آیا به نظرتون خوبی در مقابل بدی همیشه جوابگوست یا نه؟" من یکی دیگه بریدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)