با سلام 

بنده چند روز پیش سوالی پرسیدم تحت عنوان "خانم ها ،در قبال گرفتن حق طلاق و حضانت بچه ها و ... با 14 سکه موافقن؟" ... اگر چه درصد بالایی از خانم ها موافق بودند اما با این شرایط که بعضی پسر ها آن را کم از قرارداد ترکمن چای نمی دیدند و کاملا به نفع دختر می دانستند و تعدادی از دختران شرایط را بسیار وسوسه کننده و عالی می دیدند و می گفتند پسره الکیه , یا فوتوشاپه یا از مریخ اومده یا ... ! ولی باز هم تعدادی از دختران که کم هم نبودند موافق نبودند 

حال من 2 تا سوال دارم از پسران و 2 سوال از دختران محترم سایت 


سوال 1 از پسران ) آیا شما با این شرایط (دادن حق مساوی در طلاق,حضانت و کلیه خقوق دیگر و دادن جهزیه و مهریه 14 سکه) موافق هستید ؟

سوال 2 از پسران ) اگر به خاستگاری خانمی بروید و تمام شرایط خوب باشد اما مهریه بالا ( یعنی خارج از حد توان شما و خانوادتان ) باشد آیا باز هم ازدواج می کنید ؟ یعنی در شرایط خاص فرضا ترجیح می دهید مجرد بمانید یا با مهریه بالا ازدواج کنید ؟


سوال 1 از دختران ) به نظر شما هدف از مهریه چیست و چقدر باید باشد و چرا ؟

سوال 2 از دختران ) اگر پسری به خاستگاری شما بیاید و تمام شرایط خوب باشد اما مهریه کم (یا مهریه به صورت عند الاستطاعه) باشد آیا باز هم ازدواج می کنید ؟ یعنی در شرایط خاص فرضا ترجیح می دهید مجرد بمانید یا با مهریه پایین ازدواج کنید ؟


(لطفا دوستانی که نظر می دهند سن خودشون رو هم بنویسند)

با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)