سلام به همگی.
من یک دختر دانشجو 22 ساله هستم. چادری نیستم اما تیپم  معمولی هستش و آرایش هم گاهی اوقات می کنم. من تپل هستم  و طبیعتا سینه هام هم تقریبا بزرگ هستش. مشکلم اینه که اکثر اوقات که تو خیابون راه میرم بعضی از مردا ( اگه بشه بهشون گفت مرد ) بهم تیکه میندازن و حرف هایی از قبیل : جوووووووون  میزنن !  
من اصلا بهشون محل نمیزارم اما تو دلم واقعا ناراحت میشم ، مخصوصا اگه همون موقع یه نفر دیگه از کنارم رد بشه و بشنوه . گاهی اون قدر دلم میشکنه که میگم ایشالا یکی به ناموس خودت این جوری بگه اما بعد با خودم میگم ناموس بیچارش  چه تقصیری داره که نفرین بشه ، میگم الهی خدا یه روز جوابتو بده.آخه من چه گناهی کردم. برای چادری ها خیلی احترام قاعلم اما اصلا دوست ندارم چادر سرم کنم. گفتم که تیپم معمولیه و اصلا جلف نیستم. 
حالا روی صحبت من با این جور پسرا و مردهاست : واقعا شماها خودتون خواهر و مادر ندارین ؟ دوست دارین یکی به خواهر خودتون همچین حرفی بزنه؟ از خدا نمی ترسین ؟ اصلا فرض کنین من یه دختر بدم که ظاهرم شما رو تحریک کرده ، آخه دیگه چرا این متلکا رو میگین ؟ از خدا نمی ترسین ؟ اسم خودتونو گذاشتین مسلمون ، گذاشتین آدم؟ شاید شما شیعه ی امام علی باشین ولی یه سر سوزن از معرفت و غیرت  اونو ندارین. ( البته میدونم همه ی آقایون این طور نیستن و حمل بر بی احترامی به اونا نشه.)
میدونم حجاب من مثل یک خانم چادری کامل نیست. میدونم خانم های بد حجاب خیلی مقصرن. اما حقم این نیست. باور کنید این نیست .....

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)