سلام من یک سوال دارم خیلی نگرانم

من همسری دارم که شغل خوبی داره و تیپ و ظاهر خوبی داره

چند وقته لباساش بوی خاصی میداد میگفتم بوی چیه کلا میپیچوند چند روز پیش تو جیبش یک بسته پیدا کردم گفتم این چیه بعد کلی کلنجار فهمیدم به مواد مخدرهای جدید اعتیاد پیدا کرده هر چی التماسش کردم تو رو خدا این کارو با زندگیمون نکن میگه من هر موقع بخوام میتونم ترک کنم من پولدارم میگم چه ربطی داره همینطوری به کارش داره ادامه میده

من یک فرزند دارم و فرزند دومم را هم باردارم واقعا نمیدونم چیکار کنم خانواده ای هم نداریم که بهشون بگم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)