سلام

باعرض خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز.

من یه پسر ۲۳ هستم که تا حالا نمیخوام تعریف و تمجید بکنم با هیچ دختری خدای نکرده رابطه نامشروعی نداشتم طرزه فکرمم این بود که چه دختر چه پسر تو زندگیشون باید یه چهارچوب خط قرمزی داشته باشند واسه زندگیشون .

من الان دانشجوی پرستاریم آخرای تموم کردنم ، تک فرزند خانوادم هستم . شرایط طوری که خانوادم سعی بر این دارن که دختری هم تراز هم سطح خودت انتحاب کنی.

 با دختر خانومی آشنا شدم که واقعا پایبند به همه ارزشها و احترامات یک دختر و زن بودن فقط مشکلی که هست این خانوم قبلا با یکی دیگه رابطه خیلی محدود که خانوادش داداشش در جریان بودن رابطه داشته .

فقط در حد پیام و زنگ بوده الانم دچار یه حالت دمانس شدم چون از اول خیلی این خانمو باور داشتم وقتی این حرف زده شد حمل بر اینکه تو همین اول راه همدیگرو بشناسیم و با مشکلات کنار اومدن فردا تو زندگی دغدغه ای نشه نمیتونم خوب کنار بیام یه راهنمایی میخواستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)