با سلام خدمت همه دوستان عزیز

راستش را بخواهید واقعا و بدون تعارف دید من نسبت به اینجا مثل یک خانواده پر جمعیت است که یه وقتایی جمع میشن و درد دل میکنند و هر کس هر تجربه ای دارد در اختیار دیگر اعضای خانواده قرار میدهد .

امید که هر کسی نظری میدهد دلسوزانه و مسئولانه باشد و عواقب آن را بسنجد در حدیثی دارد امام صادق (ع) فرمود مردی از راه حلال نتوانست مالی جمع کند رو به حرام آورد باز موفق نبود شیطان به او گفت برای این کار دینی اختراع کن .

این کار را کرد وموفقیت زیادی کسب کرد تا اینکه روزی پشیمان شد و به پیروانش گفت من اشتباه کرده ام جواب دادند نه خیر تو در دینت شک کرده ای و نظر قبلی ات درست است .

زنجیری به دست و پایش بست و توبه میکرد . خداوند به پیامبر آن زمان وحی کرد که به او بگو تو را نمیبخشم اگر چه زنجیر ها گردنت را قطع کند تا اینکه آن کسانی که به دین تو مرده اند را زنده کنی و توبه دهی و....

منظور این بود که خدای نکند که نظری داده باشیم که اعتقادات صحیح فردی را تضعیف یا از بین برده باشیم. یا اینکه دلی را آزرده باشیم .

با این مقدمه خواستم از همه دوستان عزیز که در باره آنها نظری داده ام مخصوصا بعضی اوقات با اسم لبخند یا ... تکه هایی به شوخی نوشته ام که اگر دلی را رنجیده خاطر کرده ام به بزرگواری خود ببخشند من هم قول میدهم کنار قبر مولایم امام حسین (ع) (انشاالله شنبه راهی ام ) دعایتان کنم  با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)