سلام 

پسری هستم ۱۷ساله

هم کار میکنم هم درس میخونم از کلاس دوم ابتدایی کار میکردم

هفت ماهی هست عاشق یه دختر شدم

باور کنید هوس نیست. ایشون هم از من یه سال کوچیک تره، تو این هفت ماه دایم با هم حرف میزدیم. شاید خیلیاتون بگید که سنم کمه و عشقت الکیه ولی بخدا اینجوری نیست

حدود یه ماه پیش خانوادش میفهمن و مجبور میشیم با نامه با هم حرف بزنیم.

بعد یه مدت اوضاع خوب شد ولی این دفه خانواده من فهمیدن. منم نتونستم صبر کنم و رفتم یه گوشی خریدم چون گوشیمو گرفته بودن.

حالا دوباره خانواده دختر خانوم فهمیدن و هیچ راهی نیست که با هم حرف بزنیم

تصمیم گرفتم که با پدرش حرف بزنم که ازش برا خاستگاری اجازه بگیرم.

اینم بگم که ما دو نفر تو دو  شهر مختلفیم.

ایشون هم از همه لحاظ عالین چه حجاب چه درس و...

ترو خدا نگید که باید فراموشش کنی و این حرفا

فقط میخواستم بدونم اگه به پدرش بگم قبول میکنه؟؟؟؟

اگه به خانوادم بگم که برید خاستگاری قبول میکنن؟؟؟

در ضمن من میخوام فقط نامزد کنیم که حرف زدنمون مشکلی نداشته باشه

لطفا راهنماییم کنید که باید چکار کنم

اصلا هم نمیتونم که یه روز و بدون حرف زدن باهاش سر کنم

موندم چکار کنم

لطف کنید جواب بدید ولی نگید که فراموشش کن چون نه میخوام نه میتونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)