سلام

سوالی دارم که اگه همه آقایون نظرشونو بگن ممنون میشم.

من دختر کاملا محجبه هستم و رفتارم هم سنگینه. اما گاهی پیش میاد پسرا تو خیابون دنبالم راه میفتن که مثلا شماره بدن و حرف بزنن و... .

میخواستم بپرسم بهترین رفتار در برابر این پسرا چیه؟ من خودم کاملا بی محلی میکنم و به راهم ادامه میدم معمولا قدمامو تند میکنم تا سریعتر ازشون دور شم اما بعضیاشون واقعا نفهمن.

همین بی محلی و هیچی نگفتن بهتره یا اینکه بگم برو پی کارت مزاحم نشو و... یا هر کار دیگه که بنظرتون مناسبه رو بگین.


فرستاده شده در ۲۰ دی ۹۳، ۱۹:۳۹:۲۸


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)