من یه دخترم و 19 سالمه. خواستگار هم داشتم. و ردشون کردم. چون احساس میکنم که از پس مسئولیت های ازدواج بر نمیام و نمیتونم پای یکی دیگه رو هم تو زندگیم باز کنم.

نه تنها من بلکه اکثر دخترای همسن و سالم( 19 تا 22) که باهاشون در ارتباطم همین شکلین. مزید بر این اطرافم چند مورد سراغ دارم که تو سن دبیرستان عقد کردن و بعد از یکی دو سال طلاق گرفتن و تو سن مثلا 18 یا 19 سالگی یه زن مطلقه هستن.

خب همه ی اینا باعث میشه که من یکی اصلا تا 23 الی 25 به تاهل فکر نکنم.از طرفی خب آدم به چیه پسری که نه درآمد درست حسابی داره نه سربازی رفته ( حالا خونه و ماشین به کنار چون میشه ازش گذشت ) دل خوش کنه و جواب مثبت بده؟ به اینکه فقط ازدواج کرده؟

خب اگه من خونه بابام و اونم خونه باباش باشه اصلا این چه زندگی ی هست؟! تازه باید دو سال هم چشم انتظار باشم که آقا بره خدمت سربازی. میخوام که منو قانع کنید به ازدواج در سن پایین.

 

فرستاده شده در ۱۹ دی ۹۳، ۲۲:۵۹:۱۳


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)