خسته نباشید دوستان

من الان 21 سالمه

الان ترم اول لیسانس هستم

خیلی توی بحث هدف و انگیزه و ... درگیرم

میخوام درس بخونم میخوام کار کنم میخوام هر کاری کنم انگار دلیلی نمیبینم

نه پول برام مهمه نه قدرت  نه کسی رو دوست دارم و نه هیچ چیز دیگه

خلاقیت خیلی خوبی دارم و هوشمم بالاست و توی کنکور هم رتبه ام زیر هزار شد

مذهبی هستم و چند ساله پیش یه شکست عاطفی داشتم و بعد ازون هم به خاطره مسائل مذهبی سراغ دوستی و ... نرفتم

الانم پولی برای ازدواج ندارم

کسی میدونه من چجوری خودم رو تحریک به کار کنم یا درس خوندن؟

یه مدت میخواستم برم دنبال اینکه به فقرا کمک کنم و هدفم این باشه ولی خیلی نتونست محرک باشه برام

حتی عکس بچه های فقیر و ... رو هم جمع کردم ولی  بازم ...

یکی بهم گفت خودتو وارد یه رابطه عاطفی بکن 

روانشناس بودن ایشون

ولی من به خاطر بحث ها مذهبی میترسم

میترسم من فقط برای رفع نیاز امروزم (منظورم نیاز جنسی نیست نیاز عاطفی و اون شوقیر هست که یه دختر میتونه به یه پسر بده )وارد بشم ولی اون بنده خدا بهم وابسته بشه

نمیدونم چکار کنم

ممنون میشم کمکم کنید !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)