سلام خانواده برتری ها

من ی مشکل دارم اونم اینه ک شوهر من،پسر اول خانوادشه، و تو جمع خانواده خودش که هستیم خیلی جدیه و زیاد اهل بگو ،بخند انچنانی نیست.

اما تو خانواده ما ایشون داماد اخر هستن، مشکل من اینه که برعکس جمع خانوادگی خودشون تو جمع فامیلای بنده بسیار خوش خنده و اهل بگو و بخند تا جایی که ب نظر من زیاده روی میشه و این تقریبا باعث شده همه ب شوهر من ب چشم ی ادم پرحرف نگاه کنن و شاید اونجوری ک باید تحویلش نمیگیرن من ازین مسایله خیلی ناراحتم و جدیده خیییلیی از ایشون تو جمع حمایت میکنم بماند ک گاهی حرص خودمم در میاره اما تو جمع بیشتر بهش احترام میذارم و اجازه بی احترامی تا جایی ک بتونم رو ب کسی نمیدم


هرچند ک بنده فرزند اخرم و همه ب حساب خواهر کوچیک کاری کنم تو جمع خانوادم یکم خودشو بگیره و سنگین و رنگین رفتار کنه و باهاشون زیاد راحت نباشه من نگاه میکنن و اونجوری ک باید...

نمیدونم چطور این رفتارها رو درست مدیریت کنم ک نتیجه داشته باشه و از طرفی نظر مثبتی رو نسبت ب شوهرم جلب کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)