سلام

خانومی ۲۲ ساله هستم که چند ماهه ازدواج کردم و شوهرم ۲۴ سالشه. همسر من بسیار زحمتکش٬ کاری و با محبته و من خیلی دوسش دارم  .

تنها مشکلی که وجود داره اینه که خییییلی اسراف کاره و این خصلتش واقعا منو ناراحت میکنه. اون تو هر کاری اسراف میکنه مثلا از وقتی وارد حمام میشه دوش رو با بیشترین فشار آب باز میکنه تا لحظه ای که بیاد بیرون.

یا برای شستن سرش یک مشت پر شامپو میریزه به طوری که شامپوهای بزرگ خانواده رو در عرض مدت کوتاهی تموم میکنه. حتی هر وقت میخواد چیزی بخوره ازش زیاد میریزه و بقیه ش که میمونه رو میریزه دور.

تو همه چیز همینطوره٬ هر چیزی که فکرشو بکنین. باور کنید برای من مساله اصلی پولش نیست که هزینه همه چیز برای ما چند برابر در میاد٬ مشکل اصلی من کار اشتباهیه که همسرم انجام میده و اینکه میدونم اسراف گناهه. هر چی بهش میگم اسراف ناشکری نعمتای خداست اما فایده ای نداره. لطفا راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)