سلام

میشه لطفا کمکم کنید

ببخشین من خیلی نوشتنم قوی نیست البته خوب هم حرف نمیتونم بزنم. من خانواده خوبی ندارم. خوب تو خونه ماهواره داریم. از اون بدتر پوشش بد خواهر هام تو خونه هست سه تا خواهر بزرگتر از خودم دارم ( 17 ساله هستم ) خیلی لباس های بدی میپوشن البته نه جلوی بابام.

ولی جلو من خیلی بد میپوشن:-(((( همینجوری همه اعضای خانوادم میگن عجیبی، اگه مثلا بگم شما خیلی بد و سکسی لباس می پوشین که دیگه واویلا.

تازه دختر خاله هام هم همینطوری هستن همینطور دختر عمه و... خیلی اوضاع بدیه من کوچکترین نوه فامیل پدری و مادریم هستم.همه منو بچه میبینن:-(((( ریش سبیلمم خیلی کم دراومده ولی به بلوغ رسیدم:-(((

خیلی تحت فشارم. دلم میخواد یه جای دور قبول شم برم از پیششون. من یکم مذهبی هستم. یکم فقط. ولی فامیلامون مسخرم میکنن میگن تو مرجع تقلید مایی:-(((( کمکم کنید خیلی تنهام ...


منبع : دختران و پسران خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)