سلام.

این چند وقته که با سایت شما آشنا شدم. دیدم که می گید که نیاز جنسی چیزی مانند نیاز به غذا و آب نیست به همین خاطر هست که کسی از نیاز جنسی بلایی سرش نمیاید. این حرف شما مانند این هست که بگویید افسردگی یک بیماری نیست چون از بدن خون نمیاد!!!. اتفاقا نیاز جنسی مانند نیاز به غذا هستش به همین خاطر هست که خدا ازدواج موقت و دائم را قرار داده اینکه خانواده های و فرهنگ ایرانی با ازدواج موقت مشکل دارند دیگر ربطی به خدا ندارد. خدا کار خودش را کرده است و راه ارضا را جلوی ما قرار داده.

من یک پسر 17 ساله ام. به راحتی می توانم بگویم که فشار جنسی زندگیم رو مختل کرده.

 1- تقریبا موقعی که یک صحنه جنسی یا تحریک کننده می بینیم (مثل یک صحنه جنسی از فیلم، راه رفتن دو نفر تو خیابان، خانمی خوش اندام و ...) عصبانی می شم و اصلا با خانوادم خوب رفتار نمی کنم و حس می کنم که افسرده شدم .

2- فشار جنسی باعث شده که سست ایمان باشم و با وجود اعتقاد قلبی بعضی مواقع در خواندن نماز کاهلی کنم.

3- هم من و هم بیش از  90 درصد پسرانی که می شناسم می دانم که خود ارضایی می کنند. چون شاید دختر ها بتوانند تحمل کنند اما پسر ها به هیچ وجه نمی توانند فشار جنسی را تحمل کنند. ولی مشکل اینه که هم استمنا حرام هستش و این حس پشیمانی بعد از استمنا لذت آرامش بعد ارضا جنسی را خنثی می کند.

4- آرامش فکری را فشار جنسی از من گرفته و تقریبا هر 5 دقیقه که به یک موضوع خاص فکر می کنم حتما یک موضوع جنسی تو فکرم می آید و همین درس خوندن را هم برام سخت کرده.

5-من با توجه به اینکه می خوام امتحان زبان انگلیسی بدم و به این زبان علاقه زیادی دارم فیلم و سریال انگلیسی زبان زیاد می بینیم و این هم شده عاملی که با فرهنگ غرب به میزان زیادی آشنا شم و از راحت بودن روابط، آینده دار بودن کشورشون  ... حسرت بخورم. 


خلاصه اینکه من  اعتقاد دارم که تنها راه حل این مشکل ازدواج (موقت یا دائم ) هستش ولی از اونجایی که این مورد هم در حال حاضر در ایران برای ما میسر نیست، ما محکوم به نابودی هستیم تا یه روز ازدواج کنیم! حالا من باید چکار کنم؟ (با توجه به اینکه درس و سربازی تا 26 سالگی دست و پای یک پسر را برای ازدواج دائم می بندند) 

دوستدارم نظر های شما خوانندگان رو هم بخوانم.




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)