سلام دوستای عزیز..

یادتونه چند روز پیش ازتون پرسیدم چه جوری مادرم رو راضی کنم که برم یه شهر دیگه به خاطر کار شوهرم که با هم عقدیم.... الان ماجرا رو با خانوادم در میون گذاشتم و واویلایی به پا شد که بیا ببین .. اخرشم مامانم با شوهرم حرفشون شد و الانم خانوادم پاشون رو کردن تو یه کفش که یا شوهرت میاد ..... یا طلاق میگیرید..

این وسطم تنها چیزی که ارزش نداره من و حرف منه... چون وقتی گفتم من میخوام برم خانوادم بم گفتن برو ولی دیگه حق اینکه اسم ما رو بیاری نداری ... حالا من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟ به نظرتون دیگه این زندگی ارزش جنگیدن رو داره یا من برم طلاق بگیرم...ترخدا راهنماییم کنید.


پاسخ :

سلام

به نظر بنده به طلاق فکر نکنید . به فکر این هم نباشید که یکی رو زمین بذارید و یکی دیگه رو بردارید . شرعا و قانونا شما باید جایی زندگی کنید که شوهرتون میخواد . ولی عرف خانوادگی شما یه چیز دیگه میگه .

اگه به حرف شوهرتون گوش کنید ، مادرتون رو ناراحت کردید . طبیعتا در چنین موقعیتی حق با شوهرتون هستش . ولی نمیشه دل مادر رو شکست .


پیشنهاد :

دلایل مادرتون و شوهرتون رو بشنوید . پیش مادر برید و بگید شوهرم به این دلایل می خواد که باهاش برم . همین طور دلایل مادرتون رو به شوهرتون بگید . بگید که مادرم به این دلایل می خواد که با شما نیام و همین جا بمونم .


به شوهرتون گوشزد کنید که صد در صد با نظر شما موافقم و خودمم دوست دارم که بیام . پس اگه لازم شد کمی سیاست به خرج بدید که مادرم رو راضی کنم . 


سعی کنید طوری با موضوع برخورد کنید که دو طرف حس نکنن دارن با هم رقابت می کنن . فضایی به وجود بیارید که اگه به حرف شوهرتون گوش کردید ، مادرتون فکر نکنه در یک مبارزه شکست خورده یا بلعکس .


نرم حرف زدن شوهرتون خیلی می تونه کمک کنه . با زبان نرم باید به مادرتون بفهمونه که قصد لج کردن با اون رو نداره . بهش بگه اگه فلانی ( شما ) باهاش نیاید به چه مسائلی روبرو میشه . از مادرتون بخواد که بهش راه حل نشون بده . بهتره که رو نگیرید و به طور غیر مستقیم به نیاز جنسی هم اشاره کنید .

از بزرگان فامیل هم کمک بگیرید . دست مادرتون رو باز بذارید . منظور اینه که وقتی بزرگان فامیل وارد ماجرا شدند . حتی اگه شما نتونستید فضای موجود رو عوض کنید ، مادرتون به بهانه ای این که نمی تونه روی حرف بزرگ ترها حرف بزنه با رفتن شما موافقت کنه . 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)