سلام

ترو خدا به من کمک کنین اصلا نمیدونم چیکار کنم  

من و همسرم 4 ماهه که عقد کردیم و قبلش دو سال با هم دوست بودیم. خانواده همسرم مدت زیادییه که با اقوام مادر شوهرم به علت یه سری درگیری ها ارتباطی ندارن.

توی اون دو سالی که ما با هم دوست بودیم دختر خاله همسرم که چند سالی ازش کوچکتره و مجرده به طور اتفاقی شماره همسرم رو پیدا کرد و هر از گاهی اس ام اس میداد و احوالپرسی میکرد و همسرم هم پیام هاش رو به من نشون میداد و خوشحال بود که از طریق اون میتونه خبر اقوام مادریش رو بگیره .

منم میگفتم ایرادی نداره. تا اینکه بعد از مدتی یه بار که داشتم تو گوشیش چرخ میزدم دیدم که با هم چت میکنن و شکلک بوس و قب واسه هم میفرستن من خیلی نارحت شدم به شوهرم گفتم مگه من بهت کم مبت میکنم که اینجوری میکنی و شوهرم میگفت مطمین باش ین من و اون هیچ رابطه ای به جز رابطه فامیلی نیس و کلی حرف دیکه که من راضی شدم البته بکم که رابطه اون و دخترخالش تاثیری روی رابطه ما نذاشته بود و با هم خوب بودیم.

تا اینجا مربوط به وقتیه که ما هنوز دوس بودیم. وقتیکه عقد کردیم هم دیدم چت میکنن و بوس و قلب میفرستن منم در حالی که حرص میخوردم خودم رو بیخیال نشون دادم تو چت هاشون دختر خاله همسرم بهش میگفت که تو متاهلی و من نمیخام دیگه با هم در ارتباط باشیم ولی همسرم بهش گفته بود خانومم میدونه و مشکلی نیس اون نمیدونست که من از درون حرص میخورم و ظاهرم بیخیاله .اون قذر خودم رو بیخیال نشون داده بودم که جلوی خودش پی ام هاشو میخوندم و هیچی نمیگفت مدتی بعد دیدم دیگه ازش خبری نبود و به همسرم گفته بود چون میخاد واسه کنکور شرکت کنه نمیتونه چت کنه منم خیالم راحت شد که دیگه رفته .

الان بعد از یه ماه دیدم اومده تو یه برنامه دیگه با همسرم چت میکنه و همسرم بهش گفته بود خانومم تو برنامه قبلی پیام هات رو میخونه ولی اینجا نمیخونه هر چی دوست داری بگو، من به شددت حرصم گرفته البته اونم حرف خاصی نزده بود فقط همسرم بهش گفته بود عکس از خودش بفرسته اونم فرستاده بود الان میترسم به شوهرم اعتراض کنم اونم یه کاری کنه  که دیگه نتونم پیامهاشونو بخونم نمیدونم چه جوری بهش بفهمونم دوس ندارم با هم در ارتباط باشن، کارم شده گریه احساس میکنم دیگه مثل قبل عاشقش نیستم البته اون خیلی به من ابراز عشق میکنه ولی نمیدونم چرا محبتاش به دلم نمیشینه ترو خدا بگید چیکار کنم؟


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)