سلام

پسری 22 ساله هستم مدتیه که همیشه تو فکرم حتی تو نماز حواسم پرت میشه واقعیت ماجرا اینه که احساس میکنم دلم دست یه دختر خانمی هست با اینکه حتی خوب ندیدمش و تمام شناختم از خانوادشه شاید با خودتون میگید این چه جور آدمیه که ندیده عاشق شده؟

اما میخوام یک واقعیتو بگم

این حس متفاوت باعث شده تمام عزمم رو برای گناه نکردن جزم کنم حس تعلق داشتن به همسر آینده باعث شد تمام گناهای جنسی رو به یکبار کنار بگذارم حالا این سوال رو از شما میپرسم آیا این عاشق شدن من منطقیه ؟

بیشتر شرایط ازدواج رو دارم شغل آبرو مندی دارم که دستم جلوی دیگران دراز نکنم اما میترسم برم جلو از خانوادش مطمئنم اما نظر خودش رو نمی دونم اصلا" تا بحال جز با مادرم با هیچ جنس مخالفی هم کلام نبودم موقع حرف زدن با خانم ها دست و پام رو گم میکنم حالا با این شرایط از خودمم مطمئن نیستم که آیا توانایی تشکیل خانواده رو دارم یا نه؟

نمیدونم باید چه کار کنم ؟

میخوام فریاد بزنم من " عاشق " شدم !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)