سلام به همه

تو رو خدا کمکم کنین زندگیم از هم می پاشه. ماجرا ازین قراره که من 2 ساله عقد کرده ام و قرار بود تابستون امسال بریم مشهد {به جای عروسی} برگردیم زندگی مشترکمونو شروع کنیم ولی ناباورانه فهمیدم که نامزدم 5 ماه پیش با یه پسر دیگه حدود 15 بار ارتباط تلفنی داشته که حتی تو تماس هایی پسره ازش خاسته که پشت گوشی بهش حال بده .

اونم گه گاهی این کارو میکرده البته با اصرار پسره اینم بگم نامزدم خودش اعتراف کرد البته مجبورش کردم به اعتراف {با تهدید به اینکه پیرینت مکالماتشو میگرم } خلاصه با گریه و زاری ازم خواس ببخشمش و اینکه گفت کارش از سر سادگی و کنجکاوی بود منم به شرط اینکه بریم گواهی بکارت بگریبم و تبدیل مهریش از 25 سکه به 5 سکه بخشیدمش  .

اونم هر شرطی رو قبول میکنه حالا قراه قبل عید این شرط رو عملی کنم حالا سوالاتم اینه

1- ایا اصلا بخشیدنم کار درستی بود اگه اره اون شرطا کافی بود یا پیشنهاد دیگه ای دارین؟

2- به نظرشما حرف نامزدم میتونه راس باشه که کارش از سر کنجکاوی بوده جون سنش یه زره پایینه.16سال}در ضمن ما هیچ مشکلی نداشتیم و با هم خوب بودیم و با هم قرار گذاشته بودیم به هم وفادار باشیم؟

3- اگه به فرض رفتیم زیر یه سقف چه جوری دوباره بهش اعتماد کنم ؟

4- با اون پسره کثیف چیکار  کنم چه جوری تلافیشو در بیارم یا به صلاحه که ماجرا مخفی بمانه میدونم پسره ترسو ه هیچ کاری نمیتونه بکنه؟  

راستش 2 ماهه درگیر این ماجرام خیلی بهم ریخته ام احساس میکنم زندگیم اخرش ازهم می پاشه اینم بگم نامزدم فقط ارتباط تلفنی داشته نه خدای نکرده.. ولی من همش فک میکنم اون دوباره به من خیانت میکنه ببخشید طولانی شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)