با سلام من یه سوال داشتم

من 6 ماهه عقد کردم ولی یه مشکلی دارم و اون اینه که خانومم اصلا میلی به رابطه جسمی (در حد زمان عقد) نداره من یه شهر دیگه درس میخونم و وقتی میرم خونه حتی حاضر نیست کنارم بشینه تا مثلا دست بندازم گردنش بلند میشه میره حتی دیگه طرفم هم نمیاد یا تلفنی که باهاش صحبت میکنم اگه حرف به این مسایل بکشه فوری بحثو عوض میکنه و میگه من خوابم میاد

گاهی ازش میپرسم چرا اینجوری میکنی میگه من از این کارا بدم میاد. و حالم. به هم. میخوره میگه زن یه وسیله شده من تست مزاجم گرم بود و ایشون معتدل البته پشت تلفن سعی میکنه محبت کنه ولی کنارش که میرم نمیدونم از خجالت زاییده یا خیلی سرده یا علت دیگه ای داره؟


1 - آیا میشه کسی هیچ میلی نداشته باشه ممکنه؟ 

2 من باید چکار کنم چون خیلی تو عذابم چون ازش هم دورم فرصت زیادی برای بیان نیاز هام ندارم لطفا راهنماییم کنید که من چکار کنم لطفا دوستانی که تجربه دارن کمک کنن که چکار کنم حل بشه خیلی اذیت میشم خیلی ممنونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)