سلام 

یه سوال دارم اگه میشه کمکم کنید

من در شرفم ازدواجم بعد یه واهمه ای از ازدواج دارم

اینکه من خودم ادم خیلی تمییز و مرتبیم چه فردی چه اجتماعی یه جورایی تو همه کارام وسواس دارم 

الان بعضی از پسرا رو که میبینم چقدر شلخته و بی نظمند خیلی ببخشید حتی به نظافت شخصیشونم زیاد اهمیت نمیدن باعث شده که به بقیه پسرا هم بدبین شدم میگم نکنه همسر منم شلخته باشه

از کجا بفهم یا سوالم چجوری باشه که نه اون ناراحت بشه ن من عذاب وجدان بگیرم

اگه دروغ بگه و بعد متوجه شدم چی؟

مطمینم آبمون با هم توی یه جوب نمیره...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)