سلام

من امروز رفتم دکتر پوست اونجا خانمایی رو دیدم که با سن خیلی کم اومده بودن برا لیزر و بوتاکس و این داستانا . من با 160 وزنم 77 کیلو هستم و دارم از استرس میمیرم اخه تا الان عمل زیبایی نداشتم و ترسم اینه که نتونم با یه فرد هم سطح خودم شوهر کنم از لحاظ بدنی درشتم و پهلو دارم بنظر شما برم برا لیزر لیپولیز ؟

پهلوهامو کوچیک کنم .خیلی احساس عقب موندگی کردم امروز. لطفا لطفا منطقی و واقعی جوابمو بدین شعار ندین


پاسخ :

سلام

توی این عالم یه چیزی هست به نام اعتماد به نفس . ممکنه شخصی بهره ای از زیبایی ظاهری نبرده باشه ولی اعتماد به نفسش سر به فلک بکشه . چنین شخصی نگران این نیست که دیگران چه نظری در مورد ظاهرش دارن .

اون با خودش میگه ، خدا که ما رو قابل ندونست صورتا خوشگل باشیم ! حالا باید ببینم چی دارم ؟ در وجود خودش جستجو می کنه و چند تا نقطه ی قوت رو بیرون میکشه و روی اونها کار می کنه .

الان در بین خانم ها مشهور ( به غیر از قشر بازیگر ) بگردید و ببینید کدوم یکی زیبایی ظاهری قابل ذکر ! دارن ؟! می ترسم اسم ببرم ! ولی اون ها چنان روی نقاط قوتشون کار کردند که خیلی از مردها آرزو دارن با اون ها ازدواج کنن .

تا وقتی خودت رو دوست نداشته باشی ، نباید انتظار داشته باشی دیگران شما رو دوست داشته باشن . نمی خوام بگم خانم هایی که میرن عمل زیبایی انجام میدن اعتماد به نفس ندارن ! ولی میشه گفت بیش از حد روی زیبایی ظاهری حساب باز کردند . 

فرض کن شما رفتی بوتاکس کردی ، لب ها و پروتز کردی ، گونه گذاشتی و ... . اون وقت دیگه موقع ازدواج نباید انتظار داشته باشی ، کسانی به سراغ شما بیان که به زیبایی های درونی اهمیت میدن . 

معمولا کسانی از شما خواستگاری می کنن که طالب زیبایی ظاهری هستند . زیبایی ظاهری هم که خیلی زود عادی میشه . و اگه اختلاف نظر وجود داشته باشه که صد در صد هست ، پای تنفر هم به میون میاد . 

وقتی مردی خانم زیبای خودش رو طلاق میده ، بقیه میگن خـــــاک بر سرش کنن ! زن به این خوشگلی ؟! چه طوری دلش اومد طلاقش بده ؟! غافل از این هستند که اون خانم دیگه برای این آقا زیبا نیست . حتی از متنفر هم هست . 

بنابراین شما هم به دنبال زیباسازی صورت نرید . اصولی وزن کم کنید و به تقویت نقاط قوت تون بپردازید . شخصیت آدم باید زیبا باشه . درون آدم باید زیبا باشه نه ظاهر ! ( آخرش شعاری شد ! )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)