سلام

من 22 سالمه حدود 1 سال پیش با 1 آقای طلبه ازدواج کردم. از نظر شرایط ازدواج خیلی عالی بودم .چند تا خواستگار خیلی عالی داشتم که توی شرکت نفت و ... کار میکردن خودم و پدرمم مهندس هستیم و درآمد خوبی داریم اما برای من ایمان خیلی خیلی مهم بود برای همین به همه خواستگارام نه گفتم و با ایشون ازدواج کردم. شرایط خیلی سختی رو به جون خریدم خانواده ما 2 تا از لحاظ سطح فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی خیییلی با هم تفاوت داشت به اندازه ای که حقوق ایشون به اندازه پول تو جیبی من بود البته هیچ وقت این مسایل رو به روش نمی آوردم و اگر کسی به انتخابم خرده میگرفت باهاش برخورد میکردم.چون 1 حدیث از یکی از معصومین شنیده بودم که اگر پسری به خواستگاری دخترتون اومد و از ایمانش مطمین بودید ردش نکنید که این امر موجب فساده و تنها حسن این آقا ایمانش بود. بگذریم...
1 ماه پیش ایشون طی اقدامی جدید بهم گفت ما به درد هم نمیخوریم و من میخوام طلاقت بدم !!!! فقط بریم پیش 1 مشاور که من بعدا پشیمون نشم. رفتیم پیش مشاور و ایشون دلایلشو برای طلاق گفت و مشاور با تعجب گفت این دلایل اصلا برای طلاق قانع کننده نیست. اما ایشون پاشو کرد توی 1 کفش که فقط طلاق. و دیشب بالاخره اومد خونمون و با پدرم در موردش صحبت کرد گفت دلم برگشته و دیگه دوستش ندارم اون موقع که اومدم خواستگاری خیلی دلم باهاش بود و دوستش داشتم اما الان دلم برگشته. هرچقدر بهش التماس کردم بی فایده بود و گفت فقط طلاق
الان من شدم مثل 1 سیب سرخی که 1 بچه گازش زده و انداختتش دور... نه موقعیت های قبلیمو برای ازدواج دارم ... نه روحیه درستی دارم ... همش میگم دیگه کدوم پسر مومنی حاضره با 1 دختر مطلقه ازدواج کنه ... باید کلی صبر کنم تا 30 سالگی شاید کسی از سر ناچاری بیاد باهام ازدواج کنه منم اصلا اهل دوست پسر و ارتباط با نامحرم نبودم و نیستم تمام مجردیمو توی دانشگاه خودمو حفظ کردم که با 1 پسر مومن ازدواج کنم و 1 نفر بشه همه زندگیم حالا این رفتار با من درسته؟ چرا خدابا من این کار و کرد؟ من خیلی دعا کردم که همسرم بیخیال طلاق بشه ولی نشد ... پس چرا خدا گفته با آدم مومن ازدواج کنید ؟؟؟ تو رو خدا کمکم کنید دارم نسبت به همه چیز بدبین میشم...

مرتبط:

نمی تونم به خواستگار پزشکم به راحتی اعتماد کنم

چند توصیه به دختران در مورد ازدواج و اعتماد به بعضی از مردان

پسری که بیشتر از خودم بهش اعتماد داشتم تو زرد از آب در اومد

می تونم به خواستگاری که میگه قبلا زنا کرده اعتماد کنم ؟

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

شرایط بد محیط کارم باعث شده نتونم به شوهر آینده م اعتماد کنم

میشه به پسری که درخیابان از یک دختر خواستگاری میکنه اعتماد کرد؟

بنظر شما این مرد قابل اعتماد است برای ازدواج ؟


مرتبط با ایمان خواستگار:

ایمان خواستگار در چه حدی باید باشد؟

4 مساله در مورد خواستگار با اخلاق و با ایمانم

در بحث ایمان خواستگارم ، سخت میگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)