سلام دوستان خانواده برتری

راستش می خواستم درباره خودم بگم؛

پسرم و 20 سالمه، یه بیماری هست به اسم اگروفوبیا،  بیماری ترس از جمع، ولی من اون رو ندارم، درباره ش تحقیق کردم، بقیه میگن داری، ولی من میگم نه، چون بخوام برم بیرون از خونه راحت میرم و کارهام رو انجام میدم و مشکلی ندارم، ولی ولی نمی تونم پیش کسی کار کنم و از کار کردن پیش دیگران متنفرم.

خواهش می کنم کمکم کنید، خیلی عذاب وجدان دارم این جوری، واقعاً نمی تونم پیش کسی کار کنم،  اذیت میشم خداییش، ولی به پول هم نیاز دارم، وضع مالیم هم خوب نیست، ولی به خدا سخته بیرون پیش کسی کار کردن، شخصیتم خورد میشه و داغون میشم، نمی تونم واقعاً .

نظرتون رو بگید                        



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)