سلام وقت بخیر

امیدوار بودم که تیم پشتیبان بیان بالاخره فکری به حال مشکل بروزرسانی وبلاگ های بیان بکنن، بهتره که عرض کنم فکری به حال بروزسانی خانواده برتر بکنن، حالا عرض می کنم چرا!

همون طور که قبلا عرض کردم با پشتبان بیان در قالب چند ایمیل تماس گرفتم و گفتم که بنده در بروزسانی خانواده برتر مشکل دارم، در حالی که این مشکل رو با بقیه وبلاگ هام ندارم. نتیجه بحث این شد که مشکل از جانب بنده است.

امروز حدود ساعت 18 خواستم که وارد بخش مدیریت خانواده برتر بشم که طبق معمول چند ماه اخیر با خطا مواجه شدم، این در حالی هست که بنده در سرویس blog.ir  سه وبلاگ غیر فعال دیگه هم دارم، در زمانی که نمی تونم وارد بخش مدیریت خانواده برتر بشم، به راحتی بخش مدیریت بقیه وبلاگ ها و خود وبلاگ خانواده برتر باز میشه!!!

پس مشکل از جانب بنده نیست، مشکل باز نشدن بخش مدیریت خانواده برتر هر چی که هست از جانب سرویس دهنده است. قبلا خطای 504 ظاهر میشد الان 2 درجه تخفیف گرفتم! و خطای 502 نمایش داده میشه.

این هم فیلمش!

 

 

بنده هر زمان که بخوام کارهای خانواده برتر رو انجام بدم در ورود به بخش مدیریت وبلاگ خانواده برتر کم و بیش با همین مکافات مواجه هستم.

اگه این مشکل تا دو سه روز آینده بر طرف نشه، با توجه به کمبود وقتی که دارم، راهی نمی مونه جز این که تا زمان برطرف شدن این معضل که اگه اشتباه نکنم داره یکساله میشه، باز هم فعالیت وبلاگ رو تعلیق کنم و شرمنده ی شما بشم.

لینک این صفحه رو هم برای پشتیبان بیان ایمیل می کنم.

موفق باشید

 

مرتبط: 

خطای 504 وقت هدر ده! در بخش مدیریت خانواده برتر!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)