سلام

در مورد بررسی ازدواج دختر ایرانی با مرد غیر ایرانی سوال داشتم می‌خواستم ببینم اینجا کسی هست که در اطرافیانش چنین ازدواجی بوده باشه؟ من دختری ۳۲ ساله هستم اخیراً آقایی اهل مجارستان رسماً از من خواستگاری کردن ایشون ۱۳ سال هست که مسلمان شدن از دوستان  قدیمی پسر خاله یه مادرم هستن و من رو دو سال پیش در مراسمی دیدن.

 ما در فامیل دور یا نزدیک مون حتی یک مورد هم وصلت با افراد غیر ایرانی نداریم و چنین ازدواجی یک مقدار برای من و خانواده م مبهم و ریسکی هستش دایی هام که کلاً مخالف هستند ولی حقیقتش مسئله اینه که من خودم از وقتی ایشون خواستگاری کردن ذهنم مشغول شده و تو خودم علاقه احساس می‌کنم با اینکه آدمی هستم که مطلقاً علاقه‌ای به ازدواج ندارم ولی الآن حس می‌کنم این مورد ارزشش رو داره که بخوام تجدید نظر کنم.

 چهره بور و زیبایی و معصومیت چهره شون و قد بلندشون خیلی به دلم نشسته و اینکه به لحاظ مالی سطح شون از ما بالاتره و این برام خیلی امتیاز مثبتیه چون می تونم اطمینان کنم که وضعیت مالی خوب من و خانواده م تاثیری در انتخاب شون نداشته از اون دوستانی که شاهد چنین ازدواجی بودن سوالم اینه که معایب و محاسن ازدواج با فرد غیر ایرانی چیه؟


مرتبط:

تجربه ی عشق به یک فرد خارجی رو داشتید؟

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانستانی

میخوام با یه دختر لبنانی ازدواج کنم

باید ها و نباید های ازدواج با دختری از شرق اروپا

مزایا و معایب ازدواج با یه فرد خارجی

با مردی غربی ازدواج کنم یا با پسری ایرانی؟

ازدواج با پسر خارجی یا ایرانی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با اتباع خارجی (۱۰ مطلب مشابه)