سلام

پسری 27 ساله هستم مهندس نفتم با مدرک لیسانس دانشگاه ازاد و مسلط به انگلیسی و تو بورس و کشاورزی و بازار ازاد و معامله ماشین هم دستی دارم  و به لطف خدا با وجود سن کم مال و منال زیادی جمع کردم تا جاییم که میتونم به اطرافیان کمک میکنم. من تو اطرافیانم به عنوان فردی مذهبی شناخته میشم هر چند بعضی وقتا تنبلیم میشه.

موضوع این بود که یه روز بطور کاملا اتفاقی پیجی رو باز کردم و خیلی راحت با یه ایمیل عضو شدم . پیج آشنایی دختر و پسر در شرق اروپا بود. از سر کنجکاوی کلی پیجو زیر و رو کردم و چیز قابل توجه این بود که اکثر دخترا سعی کرده بودن با عکسای س. ک. س. ی جنس مخالفو جذب کنن و جملات زیادی در مورد عشق و احساسات داخل بیو نوشته بودن و خیلی مشتاق نشون میدادن. دقیقه ای از عضویتم نگذشته بود سیل پیام ها بسوی اکانتم روانه شد و ملتمسانه خواستار قرار ملاقات بودن ( دقیقا برعکس ایران؛ اخه کشور خودمون پسرا دنبال دختران ) .

همون روز اولش با دختری اشنا شدم و برخلاف دخترای دیگه سایت عکسای لختی نگذاشته بود و بسیار محترمانه حرف میزد و طوری که زود جذبش شدم. ایشون خیلی زیبا و مهربون و متشخص و خوش استایل بودن طوری که تو خوابمم نمیدیدم همچین دختری لا اقل تو ایران خودمون با من مچ بشه. ایشون نه از پولم پرسیدن نه از هیکل سیکس پک  نه از قدم نه قوارم نه خانوادم فقط گفتن خودت چجور ادمی هستی ایا به عشق ابدی ایمان داری یا نه؟ مهربونی یا نه؟ فقط همین.

چیزی که واقعا تو ایران ندیدم لااقل برا من که پیش نیومد. بعد چند هفته چت تصمیم گرفتم  ببینمش اما ایشون مشتاقانه خودشون اومدن ایران یک هفته مهمان من و خانوادم بودن و به اسلام علاقمندتر شدن. حالا قراره منم چند روز دیگه برا اشنایی با خانوادش و مقدمات ازدواج برم اوکراین. بچه ها در کل نظرتون چیه؟ چجور باید بیشتر با باید ها و نبایدها و فرهنگشون اشنا بشم؟ برای پیشگیری از مشکلات احتمالی در آینده چه کنم؟


مرتبط:

تجربه ی عشق به یک فرد خارجی رو داشتید؟

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانستانی

میخوام با یه دختر لبنانی ازدواج کنم

مزایا و معایب ازدواج با یه فرد خارجی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با اتباع خارجی (۱۰ مطلب مشابه)