سلام بر دوستان خانواده برتری

علی هستم ۲۰ ساله از مازندران، راستش یک چن وقتیه که دارم فکر می‌کنم که بزنم تو کار مشاوره تحصیلی، اون هم تو رشته که انسانی بود و فکرم این بود که تو اینستاگرام شروع کنم، امّا نمی دونم چه جوری باید مشاور بشم، دوره‌ای باید برم؟ چه کار باید بکنم؟ 

یه راهنمایی در حق بنده بفرمائید لطفا


پیشنهاد:

بازار کار علوم تربیتی بهتره یا مشاوره و راهنمایی

رشته مشاوره همون رشته روانشناسیه؟

فرق رشته مشاوره با رشته روان شناسی چیه؟

آینده شغلی رشته های مشاوره و بهداشت عمومی چطوره؟

کدوم رو انتخاب کنم، رشته مشاوره یا رشته علوم تربیتی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)