سلامی گرم به همه دوستان و مخصوصا کنکوری های گل ...

بچه ها من دختری ۱۸ ساله هستم، فوق العاده درس خون و زرنگ ، معدل کتبی سوم 18.24 و معدل پیش دانشگاهی ۱۹.۰۵ شدم ... .

من بین رشته مشاوره و رشته علوم تربیتی (آموزش ابتدایی) موندم کدوم رو انتخاب کنم ، هر دو رو دوست دارم ... .  به دانشگاه فرهنگیان که فوق العاده علاقه مندم ... .

رشتم انسانیه، رتبه کل در سهمیه ( منطقه ۲ ) ۱۳ هزار و خورده ای ( تو کنکور هر چی میدونستم رو زدم، به خدا اصلا واسه کنکور نخوندم.

دوم و سوم رو هر چی یادم بود از سال های قبل زدم، پیش دانشگاهیم که برای امتحانات خونده بودم نسبت به دوم و سوم خوب زدم یعنی بیشتر یادم بود، به نظرتون کدوم رو برم؟ رتبه م خوب شده به نظرتون ؟ ولی واسه من همین که همه رو مجاز شدم سوپرایزه !

میتونم فرهنگیان بیارم؟

واسه هر کسی که راهنماییم کنه دعا میکنم که همیشه تنش سالم باشه و خوشبخت بشه ...

در پناه حق ...


مرتبط:

بازار کار علوم تربیتی بهتره یا مشاوره و راهنمایی

رشته مشاوره همون رشته روانشناسیه؟

فرق رشته مشاوره با رشته روان شناسی چیه؟

آینده شغلی رشته های مشاوره و بهداشت عمومی چطوره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)