سلام 

من علاقه زیادی به سفر خارج از کشور دارم و تا حالا نرفتم. قصدم اینه که یه مبلغی پس انداز کنم تا چند ماه آینده بتونم برم، امّا سوالم اینه که؛ 

به من گفتن که حداقل ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون باید توی حسابم بشه که بتونم ویزا بگیرم. در غیر این صورت به دلیل عدم تمکن مالی بهم ویزا نمیدن.

آیا میشه اگه این پول رو داشتم اون رو به دلار تبدیل کنم و بذارم توی حساب بانکی ام؟ چون توی کشورمون به خاطر اقتصاد بی ثبات نباید پول نقد به ریال رو حتی ۲ روز نگه داشت و مسلماً از ارزشش کم میشه.

می‌خواستم راهی رو پیشنهاد کنید که به وسیله اون بتونم ارزش پولم رو حفظ کنم و برای سفارت قابل قبول باشه.


مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)