سلام خسته نباشید 

من هم دانشگاه آزاد و هم پیام نور برای مهندسی کامپیوتر قبول شدم می‌خواستم بدونم به نظرتون کدوم دانشگاه بهتره؟، کدوم اعتبارش تو ایران و خارج بیشتره؟

خه چون ممکنه من بخوام در آینده برم استرالیا یا انگلیس یا اگه ایران موندم میخوام حداقل مدرکم اعتباری داشته باشه، مثلاً بعد یه جا بخوام استخدام شم نگن که ما آزاد قبول نداریم یا پیام نور بدرد نمی خوره البته من طبق تحقیق خودم میگن این دو تا فرقی ندارن

یا مثلاً من شنیدم آزاد همه میگن خرجش خیلی بالاست ولی من که پرسیدم مثلاً ترمی ۲ تومن هستش در مقطع کارشناسی پیوسته آیا خرج آزاد همین شهریه هر ترم هست که مردم میگن آزاد خیلی پول می خواد یا خرج‌های دیگه ای داره به جز شهریه هر ترم؟! 

 و اینکه من می خوام کارشناسی ارشد تویه ی دانشگاه دولتی خوب مثل گیلان ادامه بدم و شنیدم که پیام نور دانشجوهاش توی کنکور کارشناسی ارشد موفق ترن چون مجبورن منابع رو کامل بخونن ولی دانشگاه آزاد بچه ها جزوه معلّم رو میخونن که راحت تر نمره میگرن ولی بعد تو کنکور به مشکل می خورن.

می‌خواستم بدونم منابع درسی هر دو تا یکی هستش؟ یعنی کسی که آزاد بره می تونه مثل پیام نور کل کتاب رو بخونه به جای جزوه که تو کنکور موفق باشه یا منابع دانشگاه‌ها هم فرق داره؟! 


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی ؟

دوست ندارم در دانشگاه پیام نور درس بخونم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

در پیام نور اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)