سلام دوستان ...

من دختری ۱۸ ساله هستم و امسال کنکور دادم ؛ رشته م انسانیه... قصد دارم رشته علوم تربیتی یا مشاوره بخونم ... هر دو رشته رو دوست دارم ولی من رشته مشاوره رو بیشتر ترجیح میدم ... ، عاشق درس خوندنم ، میخواستم ببینم دانشگاه پیام نور برم یا غیرانتفاعی ؟ کدومش بهتره؟ مزایا و معایب هر کدوم چیه ؟ شما تا حالا دانشجوی این دانشگاه ها بودید؟ سطح علمی شون چه جوریه؟ شهریه هاشون چقدره ؟ استاداشون خوبه ؟ کدوم رو ترجیح میدید ؟

تو فامیل از هر کسی که پرسیدم، از درس خوندن در پیام نور فراری بودن ... میگن خیلی بهمون سخت گذشت ... ، دانشگاه پیام نور اگه سوالاتش از داخل متن کتاب و جلد کتاب و پاورقی و این ها نیست؟ خارج از کتاب هم سوال میدن مگه ؟!

ببخشید اینقدر سوال پرسیدم .


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

دوست ندارم در دانشگاه پیام نور درس بخونم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

در پیام نور اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)