سلام 
من مدتیه که به خاطر نداشتن پس انداز نگرانم. دلم می خواد هر زمان که پول داشتم چیزی بخرم تا پس اندازم بشه. بعد از کمی پرس و جو به سکه یه پارسیان رسیدم‌.
حالا از شما دو تا سوال دارم:
۱.به نظرتون چیز بهتری میشه خرید؟ (به جز طلا. قیمتش خیلی بالاست) 
۲.سکه یه پارسیان وزن‌های متفاوتی داره مثلاً هر ماه برم یه ۰/۱ گرمی بخرم بهتره یا چند ماه صبر کنم و سکه ای با گرم بالاتر بخرم؟ 

مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)