سلام 

امیدوارم حال تون خوب باشه، مختصر و بی مقدمه بگم؛

دانشجو رشته ریاضی هستم علاقه دارم در کنار درسم رشته دیگری را همزمان مطالعه کنم. ازرشته های مهندسی و فنی و علوم پایه دانشگاه پیام نور بخصوص از مهندسی‌ها چه رشته‌ای به نظرتون کاربردی تره البته که علاقه شخصی بسیار مهم هست امّا به طور کلی می‌خواستم نظر شما رو هم بدونم. درباره دانشگاه پیام نور هم لطفاً راهنمایی کنید.

آیا من که چند سال پیش کنکور دادم الآن می تونم از رشته های بدون کنکور انتخاب کنم؟ چگونه؟ شهریه هر ترم چه میزان هست؟ همه کلاس‌ها غیر حضوریه؟ چند روز درهفته کلاس هست؟ آیا مطالعه همزمان دو رشته امکان پذیر هست؟ میزان سختی پیام نور هم بفرمایید

ضمناً دانشجوی دبیری ریاضی مشهد هستم. ولی ساکن مشهد نیستم.


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی ؟

دوست ندارم در دانشگاه پیام نور درس بخونم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

در پیام نور اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)