سلام به همه دوستان

می‌خواستم بدونم دختری حاضره به پسری با شرایط من که توضیح میدم ازدواج کنه یا نه، یه جورایی نسبت به آینده و ازدواج نا امید شدم دیگه، من ۲۷ سالمه، قدم نزدیک ۱۷۰ هستش، پسر خوب و مهربون و صادق و وفاداری هستم، اهل خیانت و دروغ و نامردی نیستم.

مشکلی که برای ازدواج دارم مشکل مالی هست، پس انداز و سرمایه ندارم و متأسفانه پدر پولداری هم ندارم، به خاطر گرونی و بالا بودن شدید هزینه‌ها در شرایط عادی بعید می دونم تا آخر عمرم بتونم ازدواج کنم، چون شرایط جوری شده که فراهم کردن حداقل زندگی هم نیاز به پول زیادی داره، این‌جوری پیش بره مجبورم قید ازدواج رو بزنم ولی از طرفی دلم می سوزه که وقتی می بینم تا الآن پاک موندم با اینکه زمینه گناه برای همه فراهمه این روزها، البته نمی گم تکم ولی جز اون چند درصد پسری هستم که سالم زندگی کردم و حتی دست دختری رو نگرفتم، در حالی که رفقای خودم اهل مشروب و دختر بازی و انواع روابط هستن.

لطفاً نگین مادی گرا هستم و تاکیدم رو پوله، به خدا برای خودم هیچی نمی خوام، زندگی خرج داره با حقوق 3-4 تومن هم به زور میشه فقط هزینه خوراک و اجاره خونه و... رو تامین کرد این روزها، من دلم می خواد خانوم و فرزندان آینده م در رفاه کامل و بدون دغدغه زندگی کنن، خیلی تلاش کردم و می‌کنم تا خودم به اون جا برسم ولی خب وقتی تا امروز نشد و انگار قرار نیست بشه، چه میشه کرد، می دونم الآن یه عده میگن خب ازدواج نکن مگه مجبوری و... از طرفی درسته، ولی همه می دونیم ازدواج صرفاً رفع نیاز جنسی نیست که اگه بود راه برای برطرف کردنش زیاده حتی شرعی، ولی نیاز عاطفی رو نمی شه با هر کسی رفع کرد.

اون دخترهایی که وضع مالی خوبی دارن و کل دغدغه شون شوهر وفادار و صادقه شاید بهتر درکم کنن توو این مورد، من دلم یه شریک همیشگی می خواد، یه رفیق راه یه عشق ابدی، وقتی مشکل مالی باشه همه ش باید با استرس زندگی کرد و نمی شه لذت برد از زندگی عاشقانه و کلی اختلاف و جدایی و خیانت هم برای همین بی پولی به وجود میاد.

اصلاً مغرور و خودخواه نیستم و نمی گم من تافته جدا بافته هستم و لیاقت بهترین زندگی بی دغدغه رو دارم

به خدا این‌جوری نیست، فقط نگاه می‌کنم می بینم الآن زمان قدیم نیست که به خودمون امید واهی بدیم کم کم می‌سازیم و همه چی درست میشه، شاید قبلاً می‌شد واقعاً ولی الآن متأسفانه روز به روز بدتر میشه، وضع گرونی و تورم که بهتر نمی شه، همین جا میگم از کسی طلبکار نیستم و هیچ‌کسی هیچ وظیفه‌ای نسبت به من نداره، کل حرفم اینه چه اشکالی داره کسی که وضع مالیش خوبه قبول کنه همسر منی که وضع مالی خوبی ندارم بشه، در عوض خیالش از بابت مهربونی و وفاداریم راحت باشه؟ 

ازدواج عاشقانه شاید بهتر باشه ولی وقتی هر دو طرف وضع مالی خوبی نداشته باشن به خدا عذابه و بعد مدتی هر دو طرف خسته میشن و کمرشون زیر بار مشکلات میشکنه، انتظار خاصی هم ندارم برعکس خیلی از پسرها، همین که بدونم طرفم مثل خودم وفادار و مهربون و صادق خواهد موند و من تنها مرد زندگیش میشم کافیه برام.

درسته که دختری که تا حالا با کسی نبوده و عشقی توی زندگیش نبوده رو هر پسری ترجیح میده ولی این هم بگم که حاضرم با دختری که قبلاً عاشق شده یا اشتباهی کرده خدای نکرده ولی توبه واقعی کرده و الآن پاک پاکه باشم تا دختری که به دلیل نداشتن شرایط یا ترس یا هر چیز دیگه ای تا امروز با کسی نبوده ولی دختر مطمئن و وفاداری نیست برای آینده، پسری هم نیستم که روی دختری با یه اشتباه عیب بذارم چون همه ممکنه اشتباه کنن و مهم برگشتن از خطاست وقتی خدا می بخشه من کی باشم نبخشم، دلم می‌خواست یه دختری پیدا می‌شد که وضع مالیش خوب باشه تا این نقطه ضعف منو جبران کنه.

هرگز توقع ندارم کسی خرجم رو بکشه، منظورم اینه مثلاً پدر خانمم دستش باز باشه بهم سرمایه بده یا حتی یه کار خوب با درآمد بالا بهم بده، مشکل عمده این روزها کار سخت و حقوق کمه مثل اکثر کارگرهای عزیز، یه راه برای اثبات اینکه دنبال حقوق مفت و بدون زحمت نیستم اینکه حاضرم صبح تا شب هم کار کنم به عشق همسرم به جای کار اداری و ۸ ساعته ولی خیالم راحت باشه بابت حقوق خوب، لیسانس دارم ولی افاده ندارم، برای کار هر کاری باشه حاضرم بکنم همین که حلال باشه راضیم.

خدا شاهده هرگز چشم داشتی به ثروت و مال کسی نداشتم و ندارم و برای اثبات این حرفم راه‌هایی دارم که به وقتش به طرفم ثابت می‌کنم، اگه فرضا ماهی ۱۰ تومن هم حقوق داشته باشم از ته دلم حاضرم کلش رو برای خانومم و رفاه زندگی مون خرج کنم و به شخصه، عقده خونه لاکچری و ماشین مدل بالا و سفر خارجی رو ندارم و دنبال اینها نیستم برخلاف اون دسته از پسرهایی که هدف شون از ازدواج با دختر پولدار صرفاً عشق و حال و راحتی خودشونه.

من چه حقوقم ماهی ۲ تومن باشه چه ۲۰ تومن، همه ش رو با کمال میل برای خانومم و رفاهش خرج می‌کنم، حرفم اینه، کل دغدغه من برای درآمد بالا یا پول ساختن رفاه برای خانوممه نه پر کردن جیب خودم و رفیق بازی و... ثابت می‌کنم این رو، پول برای من بی ارزش ترین چیزه ولی حیف که لازمه این زندگیه، وگرنه بارها موقعیت پولدار شدن رو داشتم با توجه به تخصص توی زمینه‌ای خاص که اینجا جاش نیست پیشنهاد میلیاردی هم بهم شده ولی قبول نکردم. چون از راه حلال و درستی نبود و پول حروم از گلوم پایین نمی ره به هیچ وجه، نمی شه توی چند خط کامل همه چی رو توضیح داد ولی خدا شاهده صادقانه گفتم حرف هام رو.

لطفاً پیام انرژی منفی ندین و یا تهمت و مسخره کردن و فحش و این جور چیزها، اگه مرهم نمی شید لا اقل نمک نپاشین لطفاً، به این شب‌های عزیز قسم حرف‌های دلم بود

ممنون خدانگهدارتون


پیشنهاد:

از کجا بفهمم خواستگاری که میاد به خاطر خودم اومده نه پول پدرم

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

ازدواج با یه دختر از یه خانواده ثروتمند ساکن بالای شهر تهران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)