سلام

دختری هستم که خیلی به فضای مجازی حساس شدم.  کسانی که تلگرام و اینستاگرام دارن رو رد می‌کنم. یا طی آشنایی بفهمم تازه نصب کرده بهش بدبین میشم حتی اگه خیلی مطمئن باشه. خیلی شکاک شدم. میگم باید طرف و کنترل کنم مثلاً هر روز گوشی اون رو چک کنم تا خیالم راحت بشه

این قدر خیانت و طلاق دیدم که نمی تونم به کسی بدون کنترل کردنش اعتماد کنم.

1.شما راهی دارین برای زود اعتماد کردن؟ 

2.برای حساس نبودنم چه پیشنهادی دارین؟ نمی شه گفت با یه پیام زندگی دو نفر نابود می شه، ولی اون لحظه دنیای من کاملاً نابود می شه (اگه این قدر حساس باشم) 

ممنون


مرتبط با رد کردن خواستگار:

به خاطر یه نقص در انگشتان یکی از پاهام، خواستگارانم رو رد میکنم!

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

رک و راست بگین چرا خواستگار هاتون رو رد کردین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)