با سلام

بنده من یک سال هست شاغل شدم و  از همون اول قصد داشتم به علت نیاز خودم و والدین مریضم  ماشین بخرم، یک مقدار پس انداز کردم و قصد داشتم وام بگیرم بذارم روش که یک دفعه قیمت‌ها دو سه برابر شد.

رفتم دنبال یک وام بزرگ‌تر  باز پولم نرسید، چون باز قیمت‌ها رفت بالاتر! گفتم یکی دو ماه دیگه کلاً می ذارم روش که خوردیم به یک جریان هزینه بر بیماری و ... و بیشتر از نصف پولم خرج شد ... بعدش دوباره قصد برنامه ریزی داشتم که یک دفعه سی چهل میلیون رفت رو قیمت ماشین‌ها... یعنی داستان من و خرید ماشین شده مثل دویدن رو تردمیل ... هی میدوم باز میرسم سر نقطه اول! 

نمی دونم چه شانسیه من دارم تو ۳۳ سالگی، دوستان و همکارانی  که چند سال زودتر از من شاغل شدن با همین حقوق و به هر طریقی راحت ماشین خریدن اون هم مدل‌های بالا! حالا من با اینکه دلم می خواد دنبال ماشین ایمن تر و مدل بالاتر داشته باشم به و همون تیبا راضی هستم ولی نزدیک صد میلیون شده ...

هزینه‌های دیگه  زندگی هم هستن و این جور نیست که من بتونم حقوقم رو متمرکز برای خرید ماشین پس انداز کنم  و و پس انداز قبلی من هم سر جریان ضروری بیشترش رفت و الآن رسیدم سر نقطه اول ...

دوستان لطفاً راهنمایی کنند چطوری و از چه راهی (به جز سایت هایی مثل دیوار و ...) بتونم ماشین به طور قسظی خریداری کنم؟ 

آیا نمایشگاه ها ماشین یا نمایندگی قیمت مناسب و قسطی حدود دو میلیون میدن؟ به طوری که پول پیش نقد آن از سی میلیون بیشتر نشه؟ 


خرید خودرو:

با حقوق 3 میلیون چطور برنامه ریزی کنیم که طی 2 سال یه خودرو بخریم

قصد خرید خودرو تا 90 میلیون تومان رو دارم

با 12 میلیون پراید بخرم یا mvm110

راهنمایی درباره خرید mvm110

با 19 میلیون، پراید 132 بخرم یا تیبا؟

راهنمایی در مورد خرید خودرو در محدوده ی قیمت 30 تا 55 میلیون

خرید خودرو با گرفتن وام بدون سپرده

با 7 میلیون، پیکان بخریم یا پراید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)